Thursday, July 1, 2010

BoLa..BoLa..BoLa BoLa....

Assalamualaikum
Salam 1 Malaysia

Yeah..musim world cup..
sana sini orang sebuk bercrite pasal bola..
Hmm tapi aku??opss..sori..
aku memang tak minat bola sepak ni..
so jangan tanya aku pemain-pemain bolasepak dunia..
or hal-hal yang berkaitan ngan Piala Dunia ni...
sebab aku memang tidak tahu...hihihi

So, related ngan bola gak..Pada 29 Jun bebaru ni..
Dorang ade anjurkan perlawanan futsal sesame staf..
urm staf pompuan?ade 2 grup je..
so sah-sah nye ade due nombor je la..hihihi

Ni first time aku main futsal..
Dan oleh hal yang demikian aku memang tidak tahu peraturan-peraturan permaianan..
even mase tu kalu tanye aku jumlah pemain pon aku tak tahu..
Tapi bile dah main tu..
memang seronok..
dan memang dapat release tension..
And of course grup aku menang..++ menang bergaye..hahaha..

Dan yang paling best..
dapat snap pictures gune DSLR...
Thanks Kavitha for her gadget..^_^
Makin terjatuh chenta rase..huhu...
(The best thing is applying the b0okeh technique)
ala gmbr yang background die tak clear tu..hihi.. :-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails