Monday, January 17, 2011

Counting Days-Part 1

Assalamualakum dan salam 1 Malaysia
(wow intro yang sgt patriotik)
17 Januari 2011


Hmm...well..bile terpandangkan wedding tickers tu..hari ni tinggal lagi 18 hari to our day..Tak tau nk ckp..berdebar tak rase lagi..tadi tetibe my opismate tny aku..i mean maybe bukan tny..tapi beri satu penyataan yang kenyataan iaitu lebih kurang 2 mgu lagi ke majlis aku..fuh..rupenye ade yg lagi peka daripada tuan punye bdan..dan pertanyaan die tu membuat aku tersedar yang dah tak lame dah majlis tu..huhuhu..
tetibe cam rase berdebar...kelam kabut..tapirase sume dah setel..tah la ek..maybe balik kampung nnti baru tau sume dah setel ke tak..
Ade member tegur cakap aku ni cam rilek je..Rilek ke aku?ye le..takkan kat opis nak gulung2 bunge telur..nak bungkus2 cokelat..nak letak2 ribbon kan..nak gubah2 hantran..time keje kite keje...chewah..cam berdedikasi plak..hohoho...(cam gelak santa clause yg takde gigi):-)
Ok..aku start cuti 31 Jan - 22 Feb...Cam lame kan..tapi kalau ikut cuti rehat mengambil masa 14 hari..ape??lame jugak??urm..ye la..sorang kat timur..sorang kat utara..keje plak kat selatan..So??takkan le after kenduri umah aku nak terus wat kenduri umah die..paling tidak pun seminggu..pas setel kemas mengemas periuk belanga..dengan mengambil kira waktu cuti..pastu pas kenduri umah die takkan le nak terus masuk keje..at least kene le stelkan pape yang patut kat umah die..Pastu honeymoon lagi..:-)dan seminggu before majlis pon paling kurang dh kene cuti..lain le kalu kat kg ade yang tolong menyetellkan..urm...takpela..hrap paham..kalau tak paham tu buat2 la paham...
ok..ape lagi ek..
OK..waiting for the PART 2..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails