Friday, August 28, 2009

MerDeKa di BulaN RaMadHan

Jumaat-28 OgOs 2009 -7 RaMadhan 1430 H

Assalamualaikum..
Update again..
tak tahu ape nak tulis sebenarnya..tapi lately ni aku betul-betul sibuk..ngan minit miting agung KESKEB yang tak siap-siap lagi..campur lagi dengan minit miting AJKbebaru ni..pon tak siap-siap lagi..huhu..kalau mood nak ngarang tu takde..jangan harap leh dapat idea..hhuhu..letih gak jadik setiausaha ni rupe-rupennye..hukhukhuk..selama aku berorganisasi, ni le 1st timeaku jadik SU..huhuhu..erm..takpe la..amek pengalaman..kekadang sronok gak..sebab SU ni kene alert n peka kepada sume perkataan yang kluo dari mulut ahli mesyuarat..hmmm..,.

Hari ni last keje sebelum menyambut Hari Kemerdekaan..Kuarters pon dah senyap sunyi..mestile..cuti 3 hari..ramai dah balik kampung..adik-adik aku n anak sdare aku nak datang sini malam ni..aku terpk ape yang aku perlu masak untuk dorang sahur nanti..kalau aku sorang, bangun sahur makan roti je..huhuhu..ni dah start jadik suri rumah.sebab ape-ape yang berlaku sini akan dilaporkan kepada mak n akak aku..so, imej mestile kene baik beb..hikhikhik..

31 Ogos ni genap 52 tahun negara kita mencapai kemerdekaan..Alhamdulillah...Kemerdekaan kali ni disambut dlam bulan Ramadhan..syukur..semoga bulan kemerdekaan kali ni lebih diberkatiNYA ..amin...
Tadi kat deot aku wat autoshow kemerdekaan..ViVA aku termasuk salah satu kete yang wat show tu..bersemanagt aku tengok staf dept aku tuhias kereta ngan Jalur Gemilang..hihihi..sayangnya aku tak sempat nak amek gambo..pape pon, harap dept kite dapat nombor gak..amin..
Tadi aku ,Kak Anis n Kak jah g bli daging burung puyuh n telor die kat BUkit Pasir..hmm..besnye..way goreng kuntit..goreng garing-garing..then makan lak ngan nasik panas-panas..wah..cam best je..leh wat lauk sahur dorang nanti..maklumle..adik-adik datang..leh jamu sedap-sedap..Alhamdulillah rezeki dari Dia..
Ok..gtg..nak bersiap-siap jap..jap lagi nak gbli barang kat giant..Beras n minyak masak dah nak habis..huhuhu...
Nyway nanti aku update lagi..
Thanks kepada sesape yang sudi go thru blog akku ni.
Sekadar coretan...

Regards
SiTi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails