Monday, April 26, 2010

The Story of Upcoming 01 & 02 May 2010 (4)

27 April 2010
12.41 am

Assalamualaikum

Updatae again..hi all...dah lame aku nak write ini punye blog..tapi baru-baru after aku tuko template blgo aku...die takleh nak buka kat dashboard..hhuhu..erm..tapi alhamdulillahj after giodek-godek tadi...dah buleh balik...and dats y ini hari aku buleh update ini punye blog...hihi..
Okey...kali ni kesinambungan daripda Upcoming 01 and 02 May..
Kali ni aku nak cite pasal kasut..Seperti yang dinyatakan pada cite lepas..aku tak beli lagi kasut untuk die..dan pada Hari ahad 2 minggu lepas..kitorang ke Jusco Melaka...ni kali keempat (1. First day pembukaan Jusco(mase ni aku beli baju tunang aku kat 1st Lady) 2. Nge Chek..bawak chek jejalan.. 3. Nge Izza..mase g cari cincin and kasut and 4. Nge si dia untuk beli kasut)..urm..actually ni pon dah berape kali dah tangguh..almaklumla..die etrsangat-sangat bizi..sampai akku rase..bile aku sendiri pon nak jumpe die kene buat appointment...walopon bukan secara officially...huhuhu
Erm..Ya Allah..susah jugak rupenye untuk die memilih kasut...aku tahu..maybe die rase bersalah kalu amek yang mahal sangat.. (actually..barang -barang hantaran kitorang..barang aku die yang belikan dna barang die aku yang akan belikan)...Naseb bek aku tak amek kasut yang aku suke tu...betul2 macam kasut hiking...kadang2 ade kasut tu cantik..tapi bile die pakai..namapak tak cantik..
Pilih punye pilih...belek punye belek...cube punye cube..akhirnye die berkenan (or terpakse berkenan coz takde choice) nge kasut Camel tu...bile mintak saiz..bukan main lame salesman tu g cari..rupenye saiz dah habbis...huhuhu...erm..lastly pegi kat Butik Camel tu kat luar,...dapat harge full..kalu dapat yang Jusco tadi...less 20%..tapi tu la..dah takde rezeki...
After beli kasut...then kitorang solat asar..pastu beli empat biji roti..(sebab dah lapo gile..dari pagi tak makan).then destinasi seterusnya Umbai..hihihi

Balik dari umbai...kitorang singgah wetex..aku nak cari Mascara Simplisiti...nak jupe Jiha..tapi aku dah siap bayar...baru Jiha ade..tu pon nampak dari jauh..tak semapt jupe die..tapi takpela...next time je la..hurmmm...
Lastly masuk dalam The Storeplak..aku tengok2 BUM Equipment nye handbeg..memang dah lame aku aim hnd beg ni..ni tinggal satu je lagi...color gre..yang aku tengok ari gtu color dark brown..After less harge jadi RM114.50..less 50%..urm...die suh aku beli...katenye.."ala..nak gune sendiri pon berkire"..huhuhu...
dan akhirnye..aku terbeli jugak hand beg tu..cantik sangat dan aku tersangat-sangat suke..(Coloris handbeg aku dah koyak sket..dah dekat 4 tahun aku gune handbeg tu :-))...
Tapi insyaAllah nanti..hantaran tunang dapat handbeg lagi...also coloris accessories brand...
Nyway tahnks dear....

Regards
Siti

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails