Monday, April 12, 2010

UpcoMiNg 1&2 May 2010 (3) :->

Assalamualaikum
Update again
10.10 pm
12 April 2010

Okey..
Kali ni aku nak cite pasal hantaran  pertunangan
Sperti yang dah digtau before ni..Kitorang plan nak bagi barang hantaran mase tunang..
Maksudnya..sume barang2 yang patut bagi mase kawin kitorang dah bawak ke tunang..Harap-harap mase kawin nanti takde la rase banyak sangat berbelanja..
Lagi satu supaya mase kawin nanti juz fokus ungtuk pelamin..jamuan..akad nikah and busana je..
Tapi bukan bermaksud mase kawin takde hantaran langsung..Kitorang plan..untuk Al Quran..telekung and sedikit  kuih muih..kitorang nak bagi mase kawin..
urmm...2 minggu lepas..aku and izza ke Jusco Melaka..hajat di hati nak g cari kasut untuk die and cincin tunang untuk die..
So masuk 3 kedai mas..hanya Poh Kong je yang jual cincin yang aku nak..
Aku suke cincin suase tu,..Tapi mahal sangat..plan mase kawin nanti la abru bagi suasa...
So aku juz bli a simple ring je for him...
Kasut dah jumpa..tapi aku risau saiz tak kene ngan kaki die...

So lastly kasut plak tak jadi beli..Aku and izza berpendapat..kasut nanti nak bli kene bawak die..sebab..risau nanti bli mahal2 tapi leh pakai kejap je..Bagi aku comfy tu yang penting...

Urm aku lak..ngat nak bli Simplisiti nye mascara,..tapi tak jadi...nak bli yang kat wetex je la...watson kat wetex..leh jupa jiha yang peramah tu..sebab aku nak dapatkan khidmat konsultasi die berkenaan browliner and eye shadow..hmm.tapi samapi la ni still lagi tak g wetex...

Urmm..actually aku ade sedikit terase ngan die..hmm tapi takpela..juz forget it..Lets by gone and be by gone....
Pape pon semoga majlis ni berjalan lancar dan dipermudahkanNYA dalam menjani segala urusan...
dan semoga lebih dimurahkan rezeki olehNYA...
Amin

Regards
SitiZalehaHjWahid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails