Wednesday, March 31, 2010

The Story of Upcoming 1 & 2 May 2010-(2)

Assalamualaikum..
31st March 2010
Wed Nite (10.24 pm)

2nd story of my upcoming engagement day..
Hmmm..rase sedikit frust dengan famili sendiri..
tapi takpela..Aku doakan semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan Allah S.W.T..
Amin...
Semalam kitorang dah g amek bakul untuk hantaran sebelah pihak lelaki..
Aku mintak tolong Kak Nisah yang buatkan..
Alhamdulillah.. Nanti Kak Nisah nak tolong aku masukkan barang dalam bakul tu..Aih..tak pandai ar aku nak letak..erm..aku bukan seni nye tangan..hihihi...
Nyway thanks a lot ek akak..Siap pinjamkan aku alas dulang lagi..hmm...Semoga Allah membalas budi baik akak..Dan terima kasih gak buat Izza..di atas idea dan buah fikiran...
Stakat ni je dulu yang aku buleh update..

The Story of Upcoming 1 & 2 May 2010 to be continued... ^_^

Regards
SitiZalehaHjWahid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails