Saturday, March 13, 2010

Berdebar yang BesT...

Assalamualaikum
14 Mac 2010(Sun Noon)
Update again

urmm.hmmm.mmm.emmm...
Tah pape tajuk entry kali ni ek..hihihi
Dah lama aku tak update blog..bizi sangat-sangat lately ni..ye la boss aku cuti..so aku kene ganti tempat die..huh..mencabar betul jadi boss ni..budak-budak keen jage..staff pon kene jage..
Erm..kali ni aku nak cite pasal 'die'
Alhamdulillah..malam rabu lepas..die g umah aku..jumpe ngan mak n ayah aku..biase r..die tu dnegan slambernye cakap nagn mak n ayah yang die dh berkenan ngan aku n kawan ngan aku..die cakap memang namapak tak manis die datang tanpa mak n ayah die..tapi kebetulan die dah ade sane (actually die g sane coz jadi ketua hakim unutk PJKM kat IKBN Wakaf Tapai)..Mak n ayah ok and macam terime die..Tapi die cakap kat aku die risau penerimaan mak n ayah pade die... :-)
Alhamdulillah..terharu je aku rase..bile aku dapatkan feedback dari mak n ayah aku..diorang cakap ok and dorang suke..lagi kate doerang..lagi ok dari yang before ni...hmm alhamdulillah..pastu mak tanye aku..betul ke die suka n sayang aku..then aku cakap..aku yakin coz  nampak die bersungguh-sungguh..kalu tak..takkan die pegi jumpe mak n ayah..lagi mase aku sakit baru-baru ni..die lah yang paling risau n die la orang yang jage aku..
Hmm..insyaAllah kalu takde aral..dalam 1st of May ni kitorang akan mengikat tali pertunangan..dalam awal tahun depan insyaALLAH majlisnye..Harap apa yang kitorang rancang jadi kenyatan..Amin..

Regards
SiZaWa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails