Saturday, January 11, 2014

.::Versi Saya-Prosperity Burger::.


Assalamualaikum..
Galak sungguh meng update blog malam ini..
Esok kerja lah sungguh pun esok hari Ahad..
Mak cakap lama-lama nanti biasa lah tu..

Bila dah dekat nak Tahun Baru Cina ni..
Rangkaian Mc Donald akan tambah menu Prosperity Burger..
Last sekali kami makan dua tahun lepas -kalau tidak silap-
Jadi hari ini saya mencuba untuk buat Prosperity Burger versi saya sendiri..
Homemade roti dan juga black pepper sauce..

Homemade memang selalunya puas hati.. ;-)
Resepi saya ambil dari blog Azlita Aziz..dan ada olahan sedikit..
Terimakasih Puan Azlita Aziz..

Oleh sebab saya sudah tidak larat..
Jadi saya letakkan gambar dulu ya..
Esok atau bila ada kesempatan..
Saya update resepinya..

Jadi..
Tarraa..


Inilah santapan kami-saya dan suami- dinner hari ini.
Untuk anak bujang kami saya masakkan tomyam..
Hurm..anak bujang sorang itu memang suka lauk-lauk yang berkuah ini..
Alhamdulillah..
Berselera..
Rezeki kurniaanNYA..

Risau ke nak makan takut berat badan makin bertambah?
Jangan risau.. Shaklee menyediakan SET SLIMMING LENGKAP untuk anda yang sedang berdiet sekarang.,
Siapa boleh tahan kan dengan makanan yang lazat dan enak..

 Harga menarik untuk anda..
Hubungi saya segera di 019.619.2219 (Siti)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails