Thursday, April 21, 2011

.::HaPpY::.

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,
Update again and again..


Hari ini saye sangat GUMBIRA..
(wow..CAPITAL LETTER tuuuu..)..hihihi
Ok..kenape saya sangat gumbira ari ini?
Dan begitu sangat tidak bersabar dan begitu beruja untuk bertulis belog ari ini...
(owh..tolong jangan ikut bahasa ku yang porak poranda itu ye tuan-tuan)..hihi
Hmm..saya tersangat gumbira..Kenape ye?
okey...Ade beberapa hal yang ati saye sangat gumbiran dan begitu tergemberi hari ini..
Adalah seperti berikut:-...........................  ;-)

1. Hari ini pepagi dah ditanye khabar oleh rerakan..nampak sangat aku disayangi kengkawan..(owh..sungguh terperasan aku pepagi hari ini)............ahaks..............
2. Proses temujanji dengan pegawai JTK untuk program hari kerjaya berjalan lancar..Alhamdulillah..terima Kasih En Shafee Md Noh atas layanan dan info yang sungguh terkesan...Siap dapat cenderahati ati lagi iaitu sekaki payung dan sunshield..(giler...best.,....)hihihi
3. Miting hari kerjaya dengan pengarah, KBK dan AJK Pelaksanan berjalan lancar...Harapnya sume dapat bagi komitmen..amin...
dan yang paling best dan tersangat best yang membuat aku sangat terheppi ari ni adalah...
jeng.....jeng...jeng..............(uih.....gatai...............ahaks...lantakle..belog aku kan....suke ati aku le..........ngehngehngeh...........)
4. Encik Suami tersayang telah menyiapkan kerja rumah ari ni...iaitu...MeLiPaT KaInBaJu yAng banyaK giLer...MenYiDai KaiN yang BanYAk giLer......MeMBasuH kAin yang BanYak gIler........MeMbAsuH jAmbAn aka ToiLet......Wow...dalam masa sehari yang bekerja ...encik suami buat tu sume...


SaNgaT beSt Le....aTi SaYa berBunGA-BunGa RoS...oRkiD....;-)
TerImA kASiH eNciK SuAmi.......

SaYa sAyaNg eNciK SUAMI sAyA...... ;-)

*** Tapi....
           Ade jugak yang tak bestnye ari ni...
             SAYA KENA SAMAN TRAFIK...Bengong betul la....Saman jalan sehala...padahal takde pon sign board jejalan sehala....BUHSAN BETULLLLL.....hANGus RM150....huhuhu
Tapi takpela...bapak polisi itu menjalankan tugas mereka demi bangsa dan nusa......
Terima kasih encik polisi sebab menyaman saye..harapnye cukupla kuota saman encik bulan ni ye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails