Wednesday, August 1, 2012

Berpuasa Bertiga

Alhamdulillah..
10 Ramadhan pertama telah berlalu..
Sekarang kita semua sedang melalui 10 Ramadhan kedua..
Semoga kita semua beroleh rahmat dan keberkatan dalam bulan yang penuh barakah ini..

Jika Ramadhan lepas kami sambut berdua..
Jika Ramadhan lepas sahur sentiasa brsama encek suami..
Jika Ramadhan lepas berbuka banyak beli kat bazar..
Dan jika Ramadhan lepas menghadiri terawih bersama encek suami...
Tapi Ramadhan kali ini lain benar..
Ramadhan kali ini kami sambut bertiga..
Insan-insan kesayangan saya..
Saya..abang dan budak kecik Iman Nadhif..
Sambutan Ramadhan bilamana Iman Nadhif genap 2 bulan...
Sahur dan berbuka kami kena ikut turn..
Dan setakat ari ini..baru sekali saya ke bazar..
Dan setiap hari saya akan masak..
Sebab saya masih lagi dalam tempoh berpantang..
Lagipun saya kena lah makanan berkhasiat untuk bf sikecik Imam Nadhif..
Dan tidak berterawih di masjid..
Rutin saya totally bertukar..
Saya mula belajar membuat sesuatu secara ekpress..
Memasak..lipat kain baju..membuat itu ini...
Terkadang betapa penat rase..terkejar itu ini..
Tapi saya suka..melihat kaletah buah hati pengarang jantung kami didepan mata..o
Nikmat dan saat yang terindah...

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails