Wednesday, August 1, 2012

..SEBAMED..

Penah dengar SEBAMED?
Pernah guna SEBAMED?
Adik yang kenalkan pada saya..
Setelah melihat kulit bibir saya yang kering dan berkuping-kuping..
Bila dah berkuping, tangan saya pulak gatal nak tarik kupingan-kupingan itu..
Kadang-kadang sampai berdarah..
Pastu beberapa ketika tempat tersebut akan kering dan jadi lebam..

Iya..
Saya mengalami masalah bibir kering...
Lebih-lebih lagi masa saya berpantang ini.
Emak selalu menegur bibir saya sangat kering..
Emak cakap saya kurang air..
Tapi saya rasa saya sudah minum air dengan banyak..

Sebelum ni banyak jenama untuk bibir saya guna..
Vaselin..lipice..nivea..
Tapi semua tidak menjadi..
Sabtu lepas berjalan kat Wetex..
Saya beli SEBAMED kat WATSON..
ALHAMDULILLAH..
Setelah 4 hari guna..
Saya rasa bibir saya dah kurang berkuping..
So sesiapa ada masalah seperti saya..
Boleh try SEBAMED...

*Saya BUKAN sebamed independent distributor hokay...

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails