Wednesday, August 1, 2012

ESP ooh ESP

Hmm..
Apa itu ESP..
Ia merupakan sejenis susu soya produk shaklee..
Saya beli sekaligus dengan set 3M shaklee
Setelah susu saya kurang..
Setelah emak saya acap kali suruh saya bagi susu formula untuk Iman..
Setelah selesai pump hanya 2oz je saya dapat..
Orang kata set 3M boleh banyakkan susu..
Dan saya mencuba..
Alhamdulillah..ia serasi dengan saya..
Susu saya agak banyak walaupun tak meriah sangat..
Skali pump boleh dapat 6oz..
Alhamdulillah..


Set 3M mengandungi vitamin c dan vitalea yang saya ambil sebiji setiap pagi..
Vitamib b dan alfafa yang saya ambil selepas makan tengahari dan skrg saya ambil slps bbuka..
Dan ostematriks yang bagus untuk tulang saya..
Maklumla..dulu saya mengalami sakit belakang yang amat..
Tapi after pengambilan suplement ini ia banyak membantu saya..
Alhamdulillah...


Dan untuk bulan puasa ini..
Walaupun saya breastfeeding..ia sangat membantu saya..memang best minum esp..
Membuatkan saya kekal bertenaga..
Cheewah..macam ayat berkempen kan?
Sebab memang saya berkempen..:-)
Sayalah SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ANDA...
ID:886357
HP:019.619.2219
WATSUP:019.753.2192
EMAIL: sizawa_105@yahoo.com
           
PN SITI ZALEHA HJ WAHID

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails