Monday, November 18, 2013

.::Sedut Ilmu SHAKLEE::.

Alhamdulillah..
Dapat sedut ilmu dari sifu-sifu SHAKLEE hebat.
Dapat aura dari Master Farah Alias..
Alhamdulillah..
Hubby dan.Iman Nadhif banyak menyokong perjuangan SHAKLEE saya..

Secrets of the Millionaire mind..
Dalam konteks ini saya melihat 'millionaire' itu sebagai kaya dan berjaya..

Sungguh!
Saya begitu ingin untuk menjadi kaya.
Saya begitu teringin untuk menjadi orang kaya dan dermawan.
Dengan SHAKLEE segalanya mungkin.
Dapat gaji 5 angka sebulan.
Ia semuanya tidak mustahil.
Yang penting berusaha berusaha berusaha..
Berdoa berdoa dan terus berdoa.
Dan bertawakkal pada Allah..

Siapa mahu sertai keluarga SHAKLEE kami?
Contact saja saya di 0196192219.
Yang penting serious mahu berbisnes dan kami akan guide..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails