Monday, November 18, 2013

.::SET BERSALIN / BERPANTANG LENGKAP-SHAKLEE::.

Assalamualaikum

Salam sejahtera.

 Bagi ibu-ibu yang sedang sarat mengandungkan anak pertama terutamanya tentulah masih tercari-cari set bersalin/berpantang yang lengkap kan? Supaya badan tetap terjaga dan terpelihara selepas melahirkan anak nanti.

Bagaimana pengalaman hamil mommies semua? Semua ok ok saja? Atau mengalami alahan teruk sepanjang tempoh kehamilan? Apa-apa pun Siti doakan semuanya selamat dan ok.

Pengalaman Siti dulu agak teruk di awal kehamilan. Mengalami alahan yang teruk pada awal trimester dan bleeding. Iyalah..kandungan kedua (yang pertama keguguran).. mestilah sangat nervous dan excited.

Pada pertengahan trimester pula, Siti mengalami kandungan HB rendah. Dibawah paras 10. Jika anda ibu hamil yang mempunyai HB yang rendah memang sangat bahaya seperti yang Siti ceritakan DISINI sebelum ini.

 Tapi pengalaman kehamilan merupakan pengalaman manis buat insan bergelar ibu. Seperti kata rakan rapat Siti "kehamilan menbuatkan kita makin dekat dengan Allah" . Alhamdulillah.

SET BERSALIN LENGKAP SHAKLEE

Bagi ibu-ibu yang masih tercari-cari set bersalin/berpantang yang lengkap, jenama SHAKLEE boleh dimasukkan kedalam list carian. Set bersalin lengkap SHAKLEE juga dikenali sebagai 2 in 1 set iaitu bersekali dengan SET PENYUSUAN.

Masudnya dengan set bersalin/berpantang yang lengkap SHAKLEE para ibu tidak perlu lagi bersusah-susah untuk mengambil set lain bagi membantu proses penyusuan susu ibu. Jimat kan?

Jadi!

Apa tunggu lagi. Segera dapatkan set bersalin/berpantang yang lengkap SHAKLEE.

Contact je Siti di 019.6192219

Atau kalau anda berada berhampiran branch SHAKLEE. Guna saja ID Siti 886357 (Siti Zaleha Wahid @ SiZaWa):-)

 

 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails