Friday, June 18, 2010

.::bEnGaNg beNgOnG and BaNgAng::.

Asslamualaikum
16 Jun 2010

Aku sungguh bengan kepada seorang yang bengong dengan attitude die yang bangang!!!..Sungguh tidak sopan kan?
Oohh..sungguh..sungguh aku tak tipu...

Sungguh..sungguh agak kurang ajar juga tajuk entry kali ni kan?memang..memang aku akan berkurang ajar kepada sesape yang kurang ajarnya kat aku..sungguh..i received a lots of prank calls dalam dua hari ni..memule dari number 03-20359390,03-20359310,03-20359510..call banyak kali..bile aku angkat die senyap pastu letak..then no private..WITHHELD...pon same...pastu no 0309. (Dulu mase kekawan yang duk oversea called, no 0309 ni biase..tapi sekarang sume kekawan dah ade kat Malaysia...so??)..Same jugak...kalu dah cal tu, bile orang angkat cakap je le..ni senyap..pastu letak pastu call lagi..bengong punye orang..kesopanan dan kesusilaan die letak kat mane tah..

Start dari petang semalam..sampai ke sekarang ni...aku rase dah dekat nak seratus kali dah die call...selang seli antara 3 numbers tu...urm..serabut bangat seh...tengah-tengah malam..pagi-pagi...setiap jam...bile aku return cal, network always busy.. Then aku cal celcom, mintak die block dat related numbers..ooh..rupenye baru aku tahu seh..celcom takde service yang buleh kite block number orang lain...ooh...lemahnye sistem pada zaman yang serba serbi canggih manggih ni.,huhu..begitu rupenye..*sIgH*..

Nak divert call pon tak boleh..sebab takut ade incoming cal yang penting...sangat serabut..lani..bile number tu appeared on my phone..juz cancel je la...gangguan betul!!!..hUh!!!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails