Tuesday, June 1, 2010

.:HaRi iNi & sEmaLaM::.

Assalamualaikum

It's oredi 01st June 2010..cepat sungguh mase berlalu ..
Dan masuk setengah tahun...urm..
Cik mei pegi takkan kembali..
dan encik june datang mengganti...
hmmm...kalaula aku dapat pisau pasir macam dalam cite Prince of persia tu..
Buleh undurkan mase barang semenet due...
Alangkah bestnye hidup...
urm...tapi itu dongengan...

Pinjam kata-kata Mala:
"Kan best kalu idup semudah cite dongeng..
sekali pusing tongkat sakti seme bende nak ade..
xpon selongkar beg doraemon..cakap je nk ape..sure kn ditunaikan.
jadi kartun looney tunes pon best.jatuh tingkat 100 pon xmati..
kene hempap ngn bangunan pon bernyawa lg.."

Urm..pape pon yang lepas dah jadi sejarah...ari ni adalah kenyataan dan minggu depan angan-angankah??hihihi

Pejam celik pejam celik dan masuk pertengahan tahun..dan tepat 27 Mei baru-baru ni..tepat 2 tahun aku kerje di government sector..dan genap hari ni 2 tahun aku bertugas di IKBN Pagoh..Alhamdulillah...
Mei-Banyak perkara yang brlaku dalam hidup aku pada bulan Mei..dimana 01 mei aku dilahirkan..bulan mei aku dapat first keje after habis study..bulan mei aku dapat lesen..bulan mei aku dapat keje kerajaan...dan bulan mei jugak aku menjadi tunangan orang..hmmm..Syukur yang tak terhingga di atas rahmat dan pertolonganMU ya Rabbi...

Ape-ape pon semoga ari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini..
Amin..

Continuous learner;
SitiZalehaWahid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails