Thursday, June 10, 2010

.::perfecTo::.

Assalamualaikum
Salam satu Malaysia
12.05am

Mata sangat-sangat mengantuk...urm fikiran teringatkan pertemuan dengan umi siang tadi..menceritakan tentang
anak pompuanya (angah) yang baru habis belajar dari Mesir dan sekarang sedang berda di rumah..urm..katenya angah sedang sibuk menulis sekarang..just taip je namenye dalam google or yahoo..pasti ade..
so malam ni sementara download photobook software, aku cube seacrh name angah..wow..memang aku kagum dengan tulisan dan catatan angah dalam blognye..very impressive..gaya seorang bijak pandai menulis..mengeluarkan buah fikiran dan idea yang sungguh hebat..kagum aku dengan pemikiran die..begitu juga dengan along fahmi..pon tulisan dalam blognnye sangat mantap..very informative..terase sungguh kerdil diri ini...serase begitu cetek pengetahuan aku..urghh...

Aku budak baru belajar...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails