Saturday, June 19, 2010

.::KisAh GoL & GiNcU::.

Assalamualaikum
19 Jun 2o10

Cepat je mase kan?cepat sangat..rase baru je masuk 01 Jun ari tu..skrg dah nak habis bulan jun dah..
So ari ni adalah hari sabtu..dats why aku leh update blog banyak-banyak..sebab wekend..dan aku pon tak kemane-mane..dan ni la keje aku waktu-waktu peang cenggini di hujung minggu jika tidak kemane-mane..

Ok...berbalik kepada topik??Gol dan gincu..every Sabtu 11.30 till 12.30..8TV..best cite ni..Aku rase tengok 88 kali pon, aku tetap suke jalan cite die..Maybe bagi penggemar crite melayu cam aku ni..aku anggap cite tu best..tapi kalau korang yang sukakan cite-cite mat salleh..cite-cite aksi..mungkin korang tak anggap cite ni best..tapi aku ape peduli!! aku menulis dari sudut pandangan aku..
Persahabatan dorang cukup kuat...dan dorang cukup menjaga hati memasing..bila ada diantara mereka down..dorang akan berkerjasama untuk cheering up mood kwn die yang sedang down tu...terharu je nengok..pastu dorang walaupon ade pakwe tapi kekawan tetap tak dilupakan..

Teringat kekawan masa zaman study dulu-dulu..sentiasa bersama-susah dan senang..Hmmm..really miss all of you guys..most...huhu


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails