Friday, June 18, 2010

.::PeRfeCtlY iMpErfEcT::.

Thanks a lot kekawan dan sahabat-sahabat yang suke go thru blog ni..dan kepade sesape yang ade rase menyampah dengan godekan aku ni. Atau memainkan all those contents..so i beg you guys..please, please and please skip it..

Suka aku ingatkan bahawa ini hanyalah coretan dan intipati yang biase-biase yang dicoret oleh seorang gadis yang biase-biase aje...so takde ape yang spesel..Aku bukanlah seorang sasterawan untuk menukilkan ayat-ayat yang penuh puitis..aku juga bukan seorang cerdik pandai untuk memberi idea-idea dan pandangan yang cukup bernas..Aku hanyalah aku..seorang insan dan hambaNYA yang penuh dengan ketaksempurnaan..

Semua godekan ini adalah hanya coretan melalui pandangan peribadi, bacaan dan perkongsian pendapat dari seorang GaDiS bergelar aKu..

SiZaWa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails