Sunday, June 13, 2010

.::kendUri keNdArA::.

Assalamualaikum
13 Jun 2010

Actually aku baru je balik dari kenduri kakak kepadsa student aku kat Kg Muhibah Batu Pahat..Alhamdulilillah...meraikan betul famili die pada kitorang..bile mention kitorang ni guru kepda dorang..Tapi aku tengok famili die ni memang menghormati dan menghargai tetamu..hasilnya..student aku tu..memang penuh adab n sopan..cukup hormat kat kitorang sebagai guru nya...urm..Semoga mereka sekeluarga lebih dimurahkan rezeki dan hidup lebih diberkatiNYA amin..

Semalam pon ade kenduri kat Tjg Kling Melaka..Alhamdulillah Maziah dah slamat menjadi isteri orang..rupe-rupenye, husband die tu pon bekas student UKM gak..junior aku..patut macam penah nampak..papepon..Tahniah dan Selamat Pengantin Baru buat Maziah dan Suami serta akak Syafiq dan Suami..Tak lupa buat kawan aku Riduan Ismai serta isteri..Yusniza...Selamat Pengantin Baru..dan semoga berkekalan dan berbahagia ke akhir hayat..Amin...

Orang cakap kenduri ni letih..tapi bagi aku kendara tu yang paling letih..kendara tu yang kene ngemas-ngemas dan setelkan periuk belanga after majlis...kalu gune khidmat catering..maybe kureng la sket kendara nye tu kot..tapi kalu mcam kat kampung aku,,..sah-sahnye masak sendiri..gotong royong dengan penduduk kampung..hmmm..
Tapi papepun..yang penting..Majlis yang dilaksanakan berjalan lancar....Amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails