Thursday, June 10, 2010

.::iKaN oOoH iKaN::.

Ikan ooh ikan..
Kesian kat ko ek ikan..
Duk sesorang takde teman..
Dulu En Nas dah bagi ko teman..
Bukan sekor, due pon bukan..
Tapi tige ekor buat teman..
Tapi ko makan jadikan makanan..
Maklumla ko perasan..
Ko lagi power dari diorang..
Skrang padan muka ko duk sensorang..
Tapi tu la..
Betul kate awang..
Persaingan untuk terus hidup..
Sape yang kuat..
Sape yang ade kuasa..\
Diala yang menang..
Tu la reliti kehiduapan hari ini...
(alamak dah lari dari topik ikan..huhuhu)
Tu la..nampak gayenye..
kene beli akuarium besar..
Tambah lagi teman-teman si hitam tu..
Bebaru ni kesian die..
Makanan dah habis..aku lupe nak belikan..
nak samapai pat lime ahri gak le..
Pastu one day aku tengok sihitam tu cam kelaparan..
ye la..logik le..kalu aku tak makan pat hari camane tah..
Then aku amek kunci kete..terus kluo g cari makanan ikan..
urm..berdose lak rase menyeksa binatang..huhuhu
Maafkan aku duhai ikan..,.
Dan tadi bari tukar air..
Harap-harapo die hepi dengan dunianya yang kecik tu..
Maafkan kanda duhai dinda cik hitam..huhuhu

 
















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails