Thursday, May 20, 2010

Make up Addictor??

Assalamualaikum
20 Mei 2010

Uih..tajuk..tak agak..agak...hihihi...
But seriusly..aku tak tahu nape..aku rase lately ni aku minat sangat hal-hal yang berkaitan make up ni..
Dan aku pon agak terkejut coz..aku dah terbeli 72 colors of eyeshadow and six colors of blusher...urm...huhuhu..i bought it from izyan...and before that..aku pun dah turut terbeli mascara simplisiti..and i told you..it really superb..and i really like it most...for rm39.90 u can get volume and curl mascara (2 in 1)..murah kan?? it really worth...dan yang paling penting tak comot dan senang dibersihkan..
Actually before ni..aku tak berminat sangat dengan make up ni..tapi tu la,,..perubahan umo...perubahan hormon..dan yang paling penting..maklumla..dah ade duit sendiri..hihih..
Sekarang aku ngah tunggu pallete tu...harap aku berpuas ati ngan dat eyeshadow n blusher..pasni nak blajo kaedah pakai eyeshadow lak...berbaloi..baloi...hihihi...

Ni le pallete yang aku order ni..i bought it from Mrs Izyan Hanis..Esok insyaAllah sampai..tak sabar ni..huhu

Ok pic ni relate ngan picture bawah...tatacara pemakaian eyeshadow..i borrowed it from her FB..

:->
Regards
Siti

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails