Wednesday, May 26, 2010

Zaman Muda Remaja

Assalamualaikum
26 Mei 2010
Update again and again..

happy birthday to my dear sis..rase nye tarikh beday die ni gak merupakan tarikh anniversary die..so i want to wish her happy birthday and happy anniversary..semoga die mendapat apa yang diimpikan ..amin...
Urm..suasana malam ni suram dan muram..juga kebosanan..chanel tv and astro sume takde yang menarik..mate tak ngantuk...otak terkenangkan zaman study dulu-dulu...kalu time ni maybe bz menelaah pelajaran..atau lepak kat maflair...(betul ke ejaan aku tu?)hihi..
terpanggil aku untuk ingat kembali kisah study dulu-dulu bile ari tu Nusi post kat wall die pasal sikat yang die beli ngan kitorang hilang kat site bebaru ni..betul-betul sentimental...kluo g pasar malam bangi rempit reramai pas balik dari PTSL..hihihi...
Pastu time hujung minggu...awal-awal pagi dah kluo...lepak-lepak atas tangga kat Sogo setelah penat berwindow shpopping..tengok gelagat orang..takpun pusing-pusing mid valley..kluo pagi ballik malam..fuh..bile teringat2 skrg..aku terpk ape yang kitorang buat buleh berada disana dari pagi sampai malam..urm...tapi tu la kenangan...kenangan ngan kekawan yang memang  best bangat...
Patu time nak exam..wat study grup(konon2) kat Pustakan Tun Sri Lanang(PTSL)..dan kat sini la cinta kawan aku berputik..dan skrg dah kawin pon..hihihi (jangan marah ek sesape yang berkenaan tu)...hihihi..kadang-kadang pegi PTSL memang gune name nak study..tapi lebih kepada ketemu kekawan..bergosip..dan yang llaki lak..sibuk usha awek2 junior kat sane..dan yang jadi mangsa kitorang yang disuruh jadi orang tengah..huhu..gile...hihi..biase la..zaman mude remaje...hihihi..
Tapi betulla,..kekawan mase study yang paling best..susah senang sesame..aku ingat mase tayar moto aku pancit..dorang reramai folo moto aku sampai aku selamat tibe di kolej..terharu je rase...pastu siap offer g moto dorang..tapi aku tak pandai ride moto ade clutch..huhu...so sementara tgu pomen datang..terpaksa le berebut2 nek bas..huhuhu...
Rindu zaman dulu...zaman berasak2 naik bas..zaman stay up siapkan projek..zaman rempit sambil mandi ujan...zaman makan megi tak masak...zaman makan beger kat kris mas..zaman punggah  barang2 setiap kali cuti sem...zaman tido dalam kuliah..zaman usha pakwe nsem..hurmmm...zaman study last minit..zaman berdebar-debar bile nak check result online...zaman lepak-lepak kat putrajaya...zaman berasak-asak kat bazar ramadahan dan pasar malam..dan zaman ni gak zaman ketemu cinta pertama..huhuhu...

Dan sekarang semua dah jadi insan bergune..walopon dulu cam pape je sorang2...sekarang sume dah dapat keje best2...Alhamdulillah...dan semoga kami semua sentiasa berada di bawah lindunganMU YA ALLAH....


Regadrs
UKM 2002-2006,2007-2008
SiZaWa
A 86498..hihihi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails