Sunday, May 2, 2010

Upcoming 01 and 02 may 2010-Backdated version :->

Assalamualaikum
Salam sejahtera
03rd May 2010
Monday

Alhamdulillah...syukur kehadrat Ilahi kerana pada saat dan ketika ini, kita masih lagi dikurniakan umur yang panjang, kesihatan yang baik dan kesempatan untuk merasai nikmat dan rhama kurniaanMu ya Rabbi..

Em..ni cite backdate untuk )1 & 02 May 2010..Actually aku nak cite on that day..Tapi kali ni aku update blog gune lappy my dearest sis..jadi aku takleh nak blutooth gambar..sebab aku nak masukkan skali ngan gambar On My Bigger Day:-)

Actually aku balik kampung on Thursday..Ngan Pok Awang and Mc Ani..dorang datang umah aku rabu malam..Pade mulenye aku dah bersiap-siap nop g KL..then my beloved mom call gtau dorang nop mari sini..pastu aku juz tunggu je le dorang..nop masak2, gas habis..so beli je..sebungkus nasi goreng kampung, nasi goreng ayam, satay 20 cucuk and tom yam campur..Alhamdulillah..habis gak la all those makanan..hihihi..

Ok..otw back..singgah Kuala Terengganu untuk cari songket..At last, dapat gak songket..RM 200..Alhamdulillah...masih dibawah budget..;-)pastu g kedai payang..cari Baju Batik abah yang kak umi pesan..pastu cari fridge magnet then beli buah-buahan dan terus balik umah...niat nop blanje mek ani..tapi ye lop terkejar-kejar mase untk balik solat kat umah...So maybe pospon blanje or cancel je..huhuhu..
But before tu..kitorang singgah kat Tebing Tembah untuk amek mufin yang aku tempah..RM 70 utuk mufin coklat 200 biji.Also still dibawah bUdget..alhamdulillah.... :-)

Urm..sampai umah..mkan nasi lauk ikan greng and budu..ya Allah syok giler..aroma budu menusuk kalbu..berulamkan petai plak..fuh..bertambah aku makan..makan plak nge Mak and Mc Ani... :-)

Jumaat...
Ngemas-ngemas umah..pasang cadar..ngemas bilik...and lepaking wif the beloved family members...

Atually aku  nk sangat update on my day..tapi tu la...S.A.B.A.R... :->

rEGArds
Siti

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails