Wednesday, May 5, 2010

O.E.D Version-The 01 & 02 May 2010

Assalamualaikum..
Uodate again..
Kesinambungan daripada Upcoming 01 & 02 May 2010.. :-)

"The Chocolate's Cake"

Yeah..finally..O.E.D ~Our Engagement Day version..
01 May 2010-happy birthday to me..Alhamdulillah..genap 27 tahun aklu hidup di bumi MU ya Rabbi..
Alhamdulillah kerana aku masih lagi diberi kesempatan dan ruang untuk merasa nikmat kurniaan dan ciptann MU Ilahi..Dan selama 27 Tahun ni gak..banyak liku-liku dan onak duri yang aku lalui...Alhamdulillah..

Kalau beday tahun lepas..aku disuprisekan dengan beday kek oleh Iza and Nasriah..kalau beday tahun lepas..family aku datang sini..tapi beday kali ni...aku dan die telah melangsungkan pertunangan..Alhamdulillah..majlis berjalan lancar..walopon banyak gak dugaan yang datang,,..tapi berkat doa semua..majlis dapat dijalankan dengan sempurna..berdebar memang sah le berdebar gile..lebih-lebih lagi mase sesi menyarung cincin ke jari manis ku yang tak berapa nak manis ni..hihii...
                                                                                      Sireh..Abang Kerol and Kak Ma yang gubah..

Hadiah  yang aku dapat kali ni..sangat-sangat bermakna...So aku nak ucapak terima kasih terutama mok and ayah aku yang banyak sangat membantu dan menolong aku,...yang bersusah payah dalam emnjayakan majlis pertuangan aku dan die...Aku sayang sangat my parents..Juga pada Ma..Abg Kerol..Mek Ta..Mek Ani..Awang..Chek...Mek...Abg Man and family..Abg Wie and family..Abg Ro and family..Abang Sol and family..Abg SIn and family ..adik..serta anak-anak sedare..sedare-sedare..jioran tetangge..shabat handai esp Fida and Fatin serta Kak Elly yang sangat2 membantu dalam majlis pertunangan ni..Thanks lot to Kak Nisaah yang gubah hantaran..juga buat Dilla and Shira for her consultation berkenaan baju and tudung..
TQVM all..semoga hidup kalian lebih diberkatiNYA..Amin...

Alhamdulillah...sekarang aku dah bergelar tunanghan orang...perasaan takleh digambarkan dengan words..hepi sangat rase..rase die betul-betul sayangkan aku..dan aku sayang die sangat..Semoga apa yang dirancang dan diimpikan jadi kenyataan...
Amin...

02 May 2010
Pagi..Family die bersarapan kat umah aku..Mak tempah nasi dagang..pagi tu aku bangun pagi untuk ngemas-ngemas dan setelkan pinggan masngkuk yang guna malam tadi..fuh sakit pinggang...dengan bahagian belikat aku yang masih lagi sakit bangat...huhuhu..then bersiap-siap untuk sambut tetamu..malam tadi tak sempat jupe die..segan lak lagi..huhuu..ni baru buleh jupe die kat umah akku..first time la ni...erm...:-)
Then after tu gi amek keropok akt uamh Mertua Abg Ro..then hntr kat Payang...apstu balik umah..
Then petang tu dah nak balik KL..coz esok mek ade [resentation..badan letih sangat..balik uamh setelkan karpet2 kat umah..letih giler..kul 5pm baru bertolak g KL..alhamdulillah nge awang...died rive..kalu harapkan aku tak tahula..dengan badan yang letih sangat...huhhuhu..
Then samapi KL..g makan nge adik2..pastu tumpang tdo kat umah mek...Die call.engine blok die macam nak rosak..gear kete problem..aku cukup risao..syukur dah nak samapi kat umah die...Syukur kete die sempat samapai umah..

03rd May 2010
Hari ni...kene balik Pagoh..esok kusus..tapi mulenye niat balik ngan die..my dearest fiance..tapi kete die engine pronlem..chek punye cek..syukur masalah hose je..hose bocor..kalu engine blok..mau kene RM 3K..huhuhu...ni kene dalam RM200..
So dapat balik Pagoh ngan die.. :->
OTW die ke KL..tayar lak pancit..Ya Allah..banyak sungguh dugaan..erm..tapi alhamdulillah..semua selamat...
Akhirnya samapi gak kitorang ke kuartrers Pagoh..
kesian die..ngan penat..letih..ngantuk....
Aku nak tdo pon tak sampai ati tengok die drive sesorang...

Finally...thanks again kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan majlis pertunangan ini...
And this is also the last episode of )1 and 02 May 2010...

Nanti aku update pasal cite lain lak..hihihi

Regards\
Siti

"Thanks to Fatin for the make up"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails